Khamis, September 08, 2011

Ilman Haqimie @ 42 days..

Sudah 42 Hari...

Wahhhhhh..
best betol tgk angke 42 tuh.. makanye lagik 2 hari sye akan merdeka... di ulangi Merdeka!!..
syok syok syok..

Lama betol x update blog..byk benda nak share.. bukan apa, masa bepantang ni la nak kena jaga mata.. kalau asik menenung je takut bentan pulak.. ni pesan mak la.. so musti kena ikut.. lagikpon mak cakap kalo membaca sgt2 nanti takut umur 40 je dah xnampak nak masuk benang dlm jarum :P

Ilman br jek dpt injection untuk umur sebulan. Dos hepatitis B yg ke 2.. Dos 1st masa baru lahir aritu.. mcm biasala bila kena injection sure tejerit tapi sekejap ajela.. bila balik rumah dah xmau tido lena..agaknya terase lenguh n sengal kot kat tmpt injet tu..

Utk checkup sebulan berat Ilman dah 4.45 kg.. mmg usus besar lah anak bujang sye tuh.. kejap2 menyusu tp xpe umi dia layankan aje..



Ok..jom layan gambar2 Ilman Haqimie..





 k..pasni bila abg Irfan & adik Ilman kasi can kat umi dia..sure blog ni berupdate.. payah jugak nak uruskan 2 org anak yg sorg 2 tahun stgh, tgh melasak..sorg lagik sebulan stgh, tgh ok ek ok ek je kejenye..:))

c ya!!

3 ulasan:

~YUN~ berkata...

nieja,yun da merdeka!!heheee~

aksara fendi berkata...

wah muka dia cam ipan gak la...

Nieja berkata...

Yun: ahahha tau da.. yun kan awal sehari dr nieja..tahniah bjaye menghabiskan tmpoh bpantang..

Fendi: aik, da aktif beblog smule ke..mmgla cm ipan, kan adik ipan tuh :P