Khamis, Jun 03, 2010

Teristimewa buat si dia~~

"Biar apa org kata tentang kamu, saya tahu kamu siapa.. kamu tetap hebat di hati saya bukan kerana butanya cinta tapi kerana kasih yg kamu beri pada saya sangat tinggi nilainya..."

Kata2 yg sgt mendalam bagi saye..
Yer benar.. kate2 itu yg saye pegang selama pkahwinan kami yg telah genap 2 tahun.. Tak saye nafikan, 5 tahun awal perkahwinan sangat2 menguji.. Jika tak tahan diuji kamu akan rebah dan tewas.. pastinya syaiton2 di luar sane akan sakan mentertawakanmu... sebolehnye saye tidak mahu beri kemenangan buat si syaiton.. biar ape pon dugaan dan halangan, saye dan si suami akan teguh membelah lautan asmara..

owh lupe maun cerita..

23 Mei 2010 ~ genap 2 tahun usia pernikahan kami.. walaupon bagi org lame (mak2 & ayah2 kite) 2 taun ni umpama seta0n jagung jek..ibarat kanak2 hingusan lagik, tapi bagi sye n sang suami 2 tahun byk mengajar kami erti kasih sayang, pengorbanan, kematangan dan kesetiaan.. bukan sng nak kekalkan sume tu selagi kita bergelar manusia..  Pada tarikh keramat itulah, sye dan sang suami diikat dgn ikatan pernikahan yg menghalalkan hubungan antare kami..  Agak sukar dipercayai.. sepantas ini mase berlalu.. sungguh mase sgt cemburukan kami~

Pagi itu kami saling mengucapkan 'selamat menyambut ulangtahun ke2' sambil disaksikan insan kecil iaitu permata hati kami.. Saling berdakapan penuh erat... indah sungguh perasaan ini.. bagai seluruh dunia milik kami bertiga.. Moga kasih dan rasa ini akan kekal bersemi dalam hati kami.. Kerana sye tahu, kamu mmg tercipta untuk sye.. walau apepon dugaannye, kamu tetap di sini, di sisi sye tuk selamenye..

Nota untuk sang suami..

Jika kamu terbaca coretan isterimu ini, saye mahu kamu tahu yang kamu sangat hebat di mata & hati saya.. biarlah org lain lihat dan anggap kamu biasa2 saja.. saya yg hidup disisimu dan saya lebih tahu siapa kamu..
Saya doakan kamu berjaya dalam apa yg kamu impikan, saya mahu terus disamping kamu selagi mana kamu mahu saya terus di situ.. Semoga kamu akan terus menjadi dirimu yg saya kenal.. Takkan berubah menjadi org lain kerana saya tidak tegar untuk menyayangi org lain selain kamu.. Dan saya akan terus menjadi isteri kamu selagi mana kamu yg bergelar suami saya...

I'll love him as long as.............

♥♥ L.O.V.E is C.I.N.T.A♥♥

3 ulasan:

MUMMYAR berkata...

nota cinta yg hebat...best....akak sukey....selamat ulang taun ye...moga jodoh berpanjangan dan bahagia selalu hendaknya...

syg dr akak...muaaahhhh

tiemc berkata...

cikkkkkk..happy anni~semoga perkahwinan kita nie sentiasa dilindungi oleh-Nya,dan harap kita sama-sama dpt meredah pahit manis yg diberikaknNya utk menguji kita...pahit & manis mesti ada hikmahnya kan...semoga bahagia selalu..

Nieja berkata...

ome: thanks ome..hopefully kekal ke syurge kan..

mummyar : thanks kak..hehe tetibe terjiwang..tp mmg rase tu yg sedang ade dlm hati skang nie..