Rabu, Oktober 13, 2010

Wedding my BFF..

Ahad 10.10.2010 yg lepas, aku n family begerak ke Johor jam 8.45pg tuk attend wedding Befren aku si Maria.. Lokasi adalah di Felda Tenggaroh 5.. Ingatkan sekejapan aje da smpai.. rupenye makan 4jam stgh..
aduiila berkematu pungkok.. nak xnak redho jela..demimu sahabat..

perjalanan pd awalnye mmg syiok xoz da lame xbejalan jauh.. tp bile da 2-3 jam dlm kete memasing mule da bosan.. asik tanye bile smpai..bile smpai.. aku sndiri pon da kebas2 kaki da..nasibla yg drive kete adelah ayahku yg cekap.. rilek sajek ayah drive.. perjalanan melalui lebuhraye PLUS Utare Selatan dr tol Pedas Linggi and turun kat Ayer Itam.. yg ni amik mase dlm 3 jam.. huhuhuuu

so dr Ayer Itam nak ke Tenggaroh kene lalu jalan kat hutan Endau Rompin..MMG JAUH.. estimate 140 km gitu..wuwuwuwu jalan kalo cantek xpe gak.. ni da mcm ula kene palu.. dgn lubang sane sini.. siap de signboard gajah gik..haha mule2 tgk cm gayat coz slalu dpt tgk signboard lembu jek..

bile da smpai jek umah pengantin, lum turun jek dr kete da terbyg perjalanan balik pulak.. yg pasti, mase balik tuh ingat nak turun tol pedas linggi.. tp jem gile n jalan tutup..kesannye ada eksiden tragedi 10.10.10.. mmg sgt2 tekejut bile tgk berite mlm tu..mujur xterlibat.. Al Fatihah buat sume mangse yg terlibat..hmm

Jum lyn gamba besfren aku.. kerane ko aku snggup rentasi perjalanan yg berliku itu..

Maryatie & Farhan.. smoge korg berbahagia..


eceh..maria memalu lak..gedik seh tgk ko memalu..kui3

Tiada ulasan: