Khamis, April 28, 2011

Sedihnya :((

Hari ni rasa sedih sgt..
Patutnya kena happy2 jek hari ni..
Tapi sebaliknya lak yg dirasa..

xpela..
cuba think +ve..
tp xboleh jugak..
bukan nak mintak apa pon..
 hanya nak si dia ada di sisi
hanya nak kucupan mesra
pelukan sayang
tanda ingatan di hari lahir..

tapi..
walau ada masa terluang
si dia taknak jugak balik..
sapa xsedihkan..
nak2 tgh memboyot gini..
walau mulut kata tak kisah..
tapi dalam hati, nak sgt si dia balik..
nape dia xfaham??

hmmm..
sedih..
tak terucap dgn kata2
betul lah kata org
org laki mmg xalert benda2 mcmni

hmmm
dahla..
malas nak pk..
takut emosi terganggu
dan ganggu emosi baby juge..
besabarlah hati..
cepatlah baik sendiri..

................

7 ulasan:

Rizziela berkata...

Nieja....memang bila kita tengah pregnant ni...cepat betul terasa hati kan?

mcm saya gak...bila hubby buat tak tau ajer...terasa mcm diri tak disayangi lagi...tinggi suara pun dah buat saya rasa sendih sangat

Nieja berkata...

btol la kak..
sedih btol rasenye kan..
smlm irfan xnak peluk sy pon, da rase sedih smpai nangis2..
klaka pulak bile dgn anak sndri pon nak terase..hehehe
tu la kalo tgh pregnen..
emosi xstabil..

Amiizaa2001 berkata...

happy belated birthday nieja:)

kena byk sabar....org lelaki dia tak pandai main pusing2 perasaan...mcm pompuan kita sgt perlu dimanja..diberi perhatian.

awak kena merengek2 manja mintak dia balik tau...:)jgn merajuk nanti rugi:)

Nieja berkata...

macih kak..

malu pulak bile mintak2 manje..
kalo diorg paham sndr je xleh ke??
hehehe..
tp smlm da msg tacing2 ngan hubby,,
terus kul 4pg dia smpai dr kl..
surprise jugakla..
so harini da ok sket.. kalo x, smlman berendam airmate jek..
pdhal bkn ape pon..nk manje+mngade aje..

MUMMYAR berkata...

ala..cedih nya...mmg camtu ar kalau peknen mesti hati ni cepat tersentuh..kadang2 benda kecik pun leh jadi sayu sgt....dah jgn nangis2 tau....nnt bb pun jadi muka sedey aje

PinkUmmi berkata...

bwk byk2 sabor la ija...bese la...bnde dah jd asm grm dlm umahtangga...sume psti akan lalui bnde ni..mie pun mcm tu gak....

Nieja berkata...

mummyar & mimie

Tula..ngade2 tol ibu preggy nie..
xpela, sekejap je tu majuknye..hehe
xmau bby sedih jugek..

Thanks sume byk bg kate2 smgt..cool skit rasenye..