Rabu, Mei 04, 2011

Mcmane bile dah ada 2.3 org anak?

Sampai skrg ni asik terfikir jek..
mcmanela bila dah ada anak 2.3.4 orang.
Pembahagian kasih sayang tu nanti mcmane la..
Sedangkan masa tau jek positif pregnant haritu, terus hati rasa sayu
Masa tu abg irfan tgh tido, dtg kat dia terus menitik airmata..
xtau apa yg sayu sgt hati..

Maybe takut kasih sayang pd dia berkurang..
tapi tak mungkinlah kan..
mana ada mak pak yg beza2kan kasih syg tuk anak2..
Tapi sbb belum alami, rasa risau tu masih ada..

Haritu ade tanye mak..
tapi jawapan mak.. " anak ko da 2 sok ko taula' emm mak nie..
jawapan xmenepati soalan lgsg..hehe

3,4 hari lepas,
abg irfan lasak sgt..main lompat2 atas katil..
sekali tu dia main hentak2 kaki dia
kena perut umi dia.. umi dia pulak tgh tido..
tindakan refleks terus piyuh peha anak..
ape lgk, mengelintin la si anak,
tgk anak nangis legat terus 'Ya Allah, pe aku da buat?'
Nyesal btol rase.. mmg kuat gaknye cubitan tu.. bgun tekejutkan..
smpai skrg rase kesal tu masih ada.. kenapala cepat sgt tgn ni...huhu..

Semoga dgn kehadiran adik nanti, umi ngan babah akan terus menyayangi abg dan adik.. seadil2nya tanpa membezakan mana lebih mana yg kurang.. InsyaAllah..

1 ulasan:

aksara fendi berkata...

Haritu ade tanye mak..
tapi jawapan mak.. " anak ko da 2 sok ko taula' emm mak nie..
jawapan xmenepati soalan lgsg..hehe

suke statement ni..
hehhee
insyaAllah mybe msa baby ke 2 ni msh kcik, u lebih tmpu pd dia sbb nk mnyusu sume kan..nnti kalo da bsar, da xde beza2 da ksih syang tu sume