Khamis, Oktober 04, 2012

Aucakkkk...

Lamanya saya tak update apa-apa dalam blog ni.. Kesian blog saya, dapat owner yang pemalas..


Hahaha..

Sejak blogspot dah tak boleh bukak dekat ofis, mood nak menaip saya merudum jatuh.. eh, ke jatuh merudum?? Hehe mane-manelah.. sebabnya kalau nak menaip guna tab saya sangat tak pandai.. kecik sangat lah pulak kan.. tak puas mata memandang..

Banyaknya cerita yang best saya tak coretkan kat sini.. kalau takde orang nak baca pun takpelah.. saya baca lah sendiri nanti.. bila dah lama-lama kadang-kadang kita pun lupa benda yang jadi dalam hidup kita.. tapi kalau dah corat coret dalam blog ni, dapatlah baca-baca balik.. ye dak??

Cerita kisah anak-anak.. Alhamdulillah syukur.. dua-dua putera saya membesar dengan sihatnya.. Kadang-kadang abg demam, abg dah kebah, adik pulak sambung.. sesungguhnya saat anak-anak tak sihat adalah saat yang menggusarkan dalam hidup seorang bernama IBU kan.. tapi saya pegang kata-kata emak.. bukan mudah nak jadi ibu dan membesarkan anak-anak.. Penuh dengan kerisauan dan airmata.. fuh..

Ok.. nanti ada masa kita update lagi.. jom layan gambar anak2 bujang saya..


RAYA '2012'

ABG IRFAN :))

ILMAN mengantuk dah time ni..

wedding neighbourhood :)) 

ILMAN with pakngah (adik babah no 2)

IRFAN with pakteh (adik umi no 3)

1 ulasan:

aksarafendi berkata...

i bca tp u xupdate..canne tu?