Selasa, September 29, 2009

Me Come Back

Yuuhuu..wahh lamenye aku xmeninjau dlm blog aku ni..ish2 sian blog aku da berhabuk n bersawang da..

Sebenarnye aku sgt bz lately ni..byk keje yg perlu disetelkan smpai kan aku xde mase nak tinggalkan sesuatu tuk tatapan peminat aku..(uik..aku de peminat ke??) wahaha maksud aku sesape yg minat bace blog aku ni la..xke peminat namenye tuh..huhuu ape2 jekla..
Selain dr bz tuk menyetelkan keje2..aku gak bz menguruskan kuarge n anak aku yg sedang tgh melasak..huhu tapi walau penat cmane aku tetap serunut..ni ler naluri seorang ibu kan..dulu mak aku pon musti rase mcm ape yg aku rase..thanks mak..luv u much3x n 4eva..

Ok r..pade yg suke ninjau n drop by kat blog aku ni..thanks a lot sbb sudi membace penulisan aku ni..aku akan terus dan terus menaip selagi jari2 ku ini masih mampu..huhuuu..n selagi nyawe dikandung badan…ngeh..ngeh..ngeh..

Tiada ulasan: