Isnin, Januari 30, 2012

Saya dah 6 bulan!!




Hai semua...
Hari ni saya dah 6 bulan..
Maknanya saya dah boleh makan.. YEY!!
tapi sebenarnya umi saya dah bg pun saya makan.. hihihi..
Sebab umi saya kata saya macam lapar je..
so umi pun suap lah saya makan..
Mula-mula tu saya pelik jugak rasa makanan tuh..
Tapi umi kata, umi masak bubur dengan lobak merah & brokoli..
Err.. lobak merah & brokoli tu macam mana ye??
Tapi tak kisahlah mcmana pun, yg penting perut saya kenyang..
hati pun riang.. lalalalalala..

2 ulasan:

aKSARAfENDI berkata...

ahhaha..nnti bsar jgn tkut mkn syur..

Nieja berkata...

aahla uncle fendi..
mcm umi sye..
dia xsuke mkn sayur..
tp skrg dia da suke da..
:)) :)) :))